Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Pertandingan Bahas

7:51:00 PTG Hasif Hamsyari 5 Comments Category :

28 Mac 2012, aku mewakili sekolah aku ke Pertandingan Bahas. And guess what? Kitorang delegasi pembangkang kalah. T.T

Almaklumlah, aku bukan pandai sangat bab berdebat ni. Bersama-sama dengan aku ialah Hamzah (Ketua Pembangkang), Eqma, Shuhadah Hidayah, Rusleana Shazlin. Abang Izzuddin Jefary antara sifu yang paling banyak membantu.

Dari kiri: Hamzah, Shuhadah, Abang Izzuddin, Eqma dan aku. ^^
Gambar ni cetus kontroversi mengatakan kitorang menang. Tapi hakikatnya... KALAH. Tapi kalah dengan bermaruah. Ecewah. Adat bertanding, ada menang, ada kalah. Dan aku tak suka menyesali apa yang dah berlaku. Walaupun aku kena akui, kitorang banyak berkorban masa, tapi sekurang-kurangnya, pengalaman yang kami tempuh jauh lebih berharga.


This is our sporting sifu. Abang Dean.
Ada pengalaman menakutkan tahap menggigil sambil berpeluh. HUHU. Ada pengalaman kelakar yang tahap tak boleh blah. HAHA. Tapi macam aku cakap tadi, semuanya masih tetap berharga.


Jadi terima kasih kepada semua tenaga kerja belakang tabir barisan pendebat sekolah aku. Macam mana sekali pun, korang tetap awesome!

============================
Kredit foto-foto: Abang Izzuddin Jefary
------------------------------------------

*Senyum sampai telinga*

RELATED POSTS

5 komen

  1. Hasif,datang sekolah Solehah tak bagitau pun.. Hrap happy lah kat sana.. khairun_97

    BalasPadam
    Balasan
    1. SMK Ayer Keroh kah? maaflah. tak perasan! kalau tak boleh beritahu awal2... =(

      Padam
    2. yup,haha,tak pala nanti jumpa lah kot^^

      Padam

Comment